The truth is...

Life's a bitch,
So learn how to fuck it.

Dagens sanning, om inte veckans sanning. Eller årets sanning!
Om jag inte kanske skulle tatuera det i pannan, eller iallafall skriva.
Så folk inser något och kanske tar in det och sparar det bakom pannbenet!

Imorgon blir det möte hos min sekreterare Anna. Jobbigt och åka enda till Torshälla.
Men ska prata bla. om lägenhet och sommarjobb och massa annat gnagg om pengar
och hur saker ska se ut i framtiden!
Får äntligen tid för och berätta precis hur jag vill att saker ska se ut och hur jag förväntar mig
att dom ska hjälpa mig. Hoppas jag får ut något bra av mötet!


Ska antingen träffa Hjärtat efter????? Vet inte, annars blir det nog en fika på stan med någon trevlig.
Ska försöka träffa isabell och byta väska. Kan inte ha en brun väska till en korallblå jacka.
Går inte. Så får bli en svart lite mindre i mönstrat skinn. Skit fin!

Nu blir det onödiga rader här igen, har inget bättre för mig.
Skiter fett i om ingen läser. Behöver dampa av mig lite. Även om jag inte verkar så arg :D
Äsch!

Hoppas ni har haft en bra Tisdag. För det har jag haft.
Förutom att på jobbet skulle jag skära apelsinbåtar till ca 250-300 personer och dom som känner mig
vet att jag är helt värdelös på det! Så det gick nog sådär. :( Annars har jag haft en grym dag på jobbet som vanligt. Hade vattenkrig för gjorde rent golvet och dom har sån stor spruta som man sprutar vatten med.
AS ROLIGT!! :$

Nu ska jag lägga mig i sängen igen, blir inget bb.
Får duscha imorgonbitti. Hann ingenting ikväll. SKA smörja bus nu iallafall. Eller håller redan på!
Så en sak fick jag klart. Får gå upp extra tidigt och ta en dusch imorgon. Gud så jobbigt... :(

Ni får sova gott! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0