Truth is, I miss you. all the time, every second, every minute, every hour, every day.

Hemma. Usch. Ingen lust. Kollat lite bilder från fredags, fullt ös! Haha..
Jag saknar min älskling. Han körde hem mig. min sötnus <3
Jag har väldig mensverk, ajaj.. Magen har dödat mig sen igår.
Jag lever efter helgen, ett par blåmärken men annars mår jag prima!

Tog en 20 minutare på gymet igår med Gabriel. Börjar bli brunare & brunare ;-)

Ska lägga mig i sängen. Fan vad ont magen gör! Har ingen lust och jobba. Jag vill köpa kläder.
Vilket hjärndött inlägg. Men så jag känner mig :)
Ska träna imorgon. Har blivit fet nu igen. Ska nog sola också, om jag har en trevlig mamma!
Time will see.
Kommer inte kunna somna, mina sömnisar är slut. Det sög ennu mera.
Bigbrother är konstigt och inte underhållande. Min teve är sönder, så kan inte byta.

Skulle jätte gärna åka utomlands eller bada jacuzzi. Kanske sola solarium. Fan va bättre man mår,
när man är brun. Imorgon bleker jag tänderna. Ska träffa hjärtat. Åh vad jag älskar han!
Gud vad långt det blev här. Nu ska jag lägga mig.
Känner mig äcklig. Förblöder. Tråkigt att mitt hjärta inte älskar mig 1 vecka i månaden :( hihi
joooooooo! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0