You're irresistible

Sitter på svenskan. Mitt hjärta är påväg hit. åh så lycklig jag blev :$ 
Ska umgås med honom idag, underbart!! Vi ska träffa min fina vän Josefine och ta en 
fika med henne och hennes fina beba Kasper :) Dom är grymt bra alla 3

Vad hade jag gjort utan mitt hjärta och mina underbara vänner? Inte ett skit.
Dom förgyller mitt liv

Jag ska beställa skor på fredag :$ Gaaash så lycklig jag blev och så ska jag måla älsklings rum ;-)
Sen vill jag gå på bio.. Gud vad mycket jag vill göra, åååh. sen ska jag köpa min jeansvest, stickade shorts, ett par tights och en tröja!
Vilken härlig helg ;-) Lycka på hög nivå och köpa kläder och umgås med hjärtat

Nu ska jag sätta på Lill wayne i hörlurarna om jag hittar dom, sen börja skriva om närodlad. 
YEY!!!!


Slänger in en bild på mig in the suuuunshine!


Kommentarer
Postat av: ▲ cindyvuong

Hej!

Jag har nu skickat en inbjudan som du ville ha till dig. Kolla din mail. :)

2012-03-28 @ 15:27:55
URL: http://cindyvuong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0